Medewerker 8-10 uur

Vanaf januari 2023 gaan zij wonen in een eigen appartement in een pand met gemeenschappelijke ruimtes waar ze elkaar ontmoeten en samen eten.  Een team van begeleiders zorgt voor een veilige, stimulerende en prettige sfeer waarin iedere bewoner tot zijn recht komt, gericht op zelfredzaamheid en verdere ontwikkeling. Ouders zijn hier nauw bij betrokken. Uniek werkt samen met WoondroomZorg, die de begeleiding biedt.

Voor Uniek in Uden zoeken wij per 1 januari meerdere medewerkers kleinschalig wooninitiatief, uren in overleg tussen 8-10 uur per week, binnen een jong enthousiast team.

Wat ga je doen?
Als medewerker kleinschalig wooninitiatief heb je plezier in het schoonmaken. Je helpt de bewoners met geduld bij het schoonhouden van hun appartementen. Je hebt hierbij oog voor details. Daarnaast zorg je voor een opgeruimde en schone gemeenschappelijke ruimte en keuken.
Je brengt sfeer en gezelligheid met je mee en vindt het fijn om samen met de bewoners een thee- of koffiemoment te houden in de gemeenschappelijke ruimte. Ook het voorbereiden van de maaltijd samen met de bewoners is onderdeel van je werkzaamheden.  Je hebt ervaring en/of affiniteit met mensen met een beperking. Je bent betrouwbaar, hartelijk en gastvrij.

Wie zoeken we?
Jouw begeleiding richt zich voor een groot deel op het vergroten van de zelfredzaamheid en ondersteunen bij en plannen van diverse (sociale) activiteiten van de bewoners. Hier haal jij voldoening uit en sta je in je kracht.
Van jou als collega vragen we een flinke dosis flexibiliteit en enthousiasme, je vindt het een uitdaging samen te bouwen en Uniek tot een succes te maken. Er is veel ruimte om zelf professionele invulling te geven aan de functie. Eigen regie wordt door ons gestimuleerd en er zijn diverse mogelijkheden voor overleg en samenwerking.

Wat heb je nodig?

• MBO achtergrond/opleiding in de zorg
  • Ervaring in het schoonmaken.
  • Een vriendelijke, gastvrije en geduldige aard.
  • Ervaring met jongvolwassenen met een verstandelijke beperking
  • Flexibiliteit qua inzetbaarheid.

Wat bieden wij jou?

• Een jaarcontract voor 8-10 uur per week bij WoondroomZorg B.V. Bij goed functioneren is het onze intentie om je contract te verlengen.
  • Salariëring volgens de cao VVT (Thuiszorg). Voor deze functie geldt FWG 25. Afhankelijk van je opleiding en ervaring ligt je salaris bij een fulltime dienstverband tussen de €2.025,- en € 2.638,- bruto per maand.
  • Een mooi pakket aan (secundaire) arbeidsvoorwaarden volgens CAO VVT (o.a. eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding, collectieve ziektekostenverzekering, fietsplan).
  • Werken in en meebouwen aan een nieuw team.

Wil je reageren als medewerker kleinschalig wooninitiatief  bij Uniek?

Zie jij het werken bij Uniek wel zitten?

Stuur je motivatiebrief en je cv naar sollicitatie@woondroomzorg.nl. Je reactie ontvangen we graag voor 16 september 2022.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Olga 06-14746534.
WoondroomZorg gaat zorgvuldig en vertrouwelijk met je gegevens om. Na afronding van de sollicitatieprocedure wist of vernietigt WoondroomZorg de persoonsgegevens die gedurende de sollicitatieprocedure zijn verkregen binnen vier weken. Indien de sollicitant toestemming heeft gegeven voor het bewaren van een sollicitatiebrief, CV of andere gegevens, bewaart WoondroomZorg deze gegevens maximaal één jaar na de afwijzing.

0 replies